Denna dagen suger! Ordentligt! Jag är så s...

Denna dagen suger! Ordentligt! Jag är så sjukt less på det mesta just nu och jag kan inte ens hålla det för mig själv längre. Jag behöver något positivt nu! Åker iaf till Halmstad på fredag. Jag behöver verkligen det. Frågade knappt Alice utan den stackarn fick typ gilla läget :/ jag hoppas hon överlever! För jag behöver henne! Jag förstår inte hur det är möjligt att mitt liv har vänts upp och ned på bara någon vecka. Jag vet inte var jag har någon längre, inte ens mig själv. Allra minst mig själv. Jag gör saker jag aldrig skulle gjort annars. Varför? Ja det undrar jag med...


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Tur vi har Alice.....när livet blir för mycket Cassie :) Jag känner som du för tillfället eller kanske från och till i livet :( Ibland har jag undrat? VAD har jag gjort? För att alltid krångla till det för mig? Men så går det...när man handlar först...och tänker sedan...men....det är jag det

2011-11-10 @ 08:55:02
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0