25/5-11

I morse körde jag och Erik med valparna till rastplatsen på ribban. Haha, dumt gjort! De fick syn på en annan hund och sprang efter och struntade fullständigt i att lyssna på mig. :p Men nu är vi alla hemma igen och dom sover gott!! ;)

Får nog träna lite mer inkallning innan vi kör dit igen eller vad tror ni? :p

JAG HAR ETT MEGA SHOPPINGBEHOV IDAG!! :(



Ikväll blir det jobb och träning. :)
Är så skönt att vara igång i gymmet igen och jag har härlig träningsvärk i ryggen efter mitt pass igår. :)
Har ju haft ett litet uppehåll på två veckor från gymmet och bara ägnat mig åt kondition/fettförbränning.
Men är igång med styrketräningen nu igen och en lagom kombination känns faktiskt bäst.

Idag kommer mamma och Nattis hem från Gran Canaria också, ska hämta dem  på flygplatsen. Måste kolla så att de inte har blivit brunare än mig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0