18/5-11

Först och främst!! Grattis på namnsdagen Erik!
(om någon annan som läser min blogg också heter Erik så kan du också känna dig hedrad!) :p

Var och lämnade in bilen i morse och fick ut en lånebil. Haha hundra gånger större än min egen. Sjukt jobbigt att köra man måste ha full koll på utrymmet på vägarna hela tiden. :p Men det är mycket roligare att köra större bilar. :)

Ska köra mamma och Nattis till Sturup snart, de ska ju iväg till Gran canaria en vecka. (svinigt) Men jag ser nog på himmeln att det ser lovande ut för en liten solstund på stranden för mig senare. :) Ska iväg och träna på Johanneslust först, och skjutsa. Sen måste jag ut och gå med hundarna, men sen blir det bikini och sol! :) (skulle dock inte förvåna mig om det blir molnigt eller ännu värre börjar regna när jag är klar)

Fick hem nytt protein igår, nej det andra är inte slut än men jag ville ha en annan smak att variera lite med. :) Tog choklad. :)

Har funderat ett tag nu på vad jag vill göra i framtiden (karriärmässigt) och har nu faktiskt äntligen kommit fram till något! Kostrådgivare! Så om  ett tag är väl kanske jag också student igen då. :P Men kommer vänta tills Erik är klar med skolan för att vi ska kunna få in så mycket pengar som möjligt nu. Ekonomin blir KASS med två studenter :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0