12/5-11

Har inte skrivit på länge. :( Hundarna åt upp min laddare till datorn så den har ju såklart varit stendöd och eftersom jag av någon anledning inte kan blogga via min telefon?! så har jag inte kommit åt bloggen. :(

Egentligen har det inte hänt så mycket de här dagarna, har bara glassat på stranden ute i solen! Så har mest fått en djupare solbränna, som jag älskar. ;) haha
Jag har blivit svarthårig...hmm och det är nog allt. :o
Shit vad mitt liv är tråkigt! :o

Har massvis att få gjort idag, ringt och fixat min telefonbank, powerwalk med hundarna. Var väl ute och gick i ca 1.5 timme. Ska åka in till 3 och fixa eriks mobil, IKEA för att kolla ny soffa, skåp till badrummet och även spana in nytt kök. :) Sen måste jag kolla nytt golv, ja vi vill renovera lite i lägenheten. Golvet måste läggas om oavsett, för den förra ägaren hade katt så det är rivmärken i hela golvet och det är inte så snyggt. :( Köket är tråkigt och passar väl inte vår smak till 100 % så där vill vi också byta luckor och lite annat. Vi har fått lägenheten värderad till ca 140 000 mer än vad vi gav för den så vi har ju lite att låna på av banken om vi vill göra om. :)

Hinner jag så ska jag försöka köra ett pass i gymmet ikväll också. Var längesen jag var där nu. Typ en vecka sen! Men har ju hållt igång min träning ändå så klart, men känner att mina muskler behöver underhållas lite mer. Få sig en chock. ;)

Ska sortera alla mina kläder och skor nu, (finns massvis!). Ska sälja hälften har jag lovat mig själv på loppis med syrran. Får ju inte ens hälften än vad jag själv gett för det men bättre än inget alls om man skulle skänka bort det. :p

Hoppas på sol och fint väder imorgon! Då är det stranden som gäller och lunch med fina Christin. :) Sen blir det att fira min syster på kvällen.

Städdags och sen dusch och mat!



Har fortfarande ingen bild på mitt nya hår men det kommer, lovar!! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0