23/3-11

I natt kommer älskling hem. :) Tänkte att jag skulle städa hela lägenheten så här är fint tills dess. Då måste han ju bara tycka att han har världens bästa sambo. ;) haha. Mina träningskläder kommer idag också, måste hämta dom också. :)
Mamma kommer hit efter jobb, vi ska fixa lite med bilen (städa osv) och kolla grill om vi hinner. Sen blir det lax till middag. :) Är lika fint väder idag och jag älskar älskar älskar det! Blir en låång promenad i solen också med hundarna. :)


Vill åka utomlands!!! Bara resa bort i 2-3 veckor, typ Thailand? Vita stränder, kristallklart hav goda drinkar och sällskap av min älskling. Blir ingen resa nu :( För mycket annat som ska göras. Men skulle vilja åka i januari nästa år. Hoppas jag får med mig Erik då. ;)

Nej nu får jag nog ta och lyfta på rumpan och börja ta tag i saker. Annars blir ingenting gjort här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0