22/3-11

Jag är såå glad nu!!
Erik smsa precis att han kommer hem onsdagnatt istället för fredagmorgon. Hur lycklig blir man inte då? Det är som om någon lyssnar på mina önskningar? :D Jag önskar mig obegransat med pengar och sommar ocksåå!! ;)

Älskar det fina vädret, +14 C. Seriöst? Tror det börjar närma sig vår nu :)
Jag och Malou var och kollade på utemöbler innan, hittade ett jättefint bord på Harald Nyborg och stolar på Biltema. Och en grill på Rusta haha jag har verkligen varit överallt.

Synd att jag inte får lön förrän på fredag annars hade jag velat köpa allt nu och få hem det så Erik hade fått se hur fint det blivit här hemma när han varit borta, menmen. Man kan inte få allt. ;) Nu när han kommer hem kan jag iaf kräva hälften av pengarna hahah.

Hoppas mina nya träningskläder kommer imorgon också!! Beställde ett par svarta adidas 3/4 tigths och en svart slim-fit linne från only play.

Snart dags för en powerwalk med valparna innan det är dags att äta lite middag och sen köra hem till mamma med Molle. Blir desperate housewives där ikväll sen hem och sova. Mycket som ska fixas innan Erik kommer imorgon. Hur ska jag hinna allt? :o Tur mamma kommer och hjälper mig. Hon är en pärla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0