8/6-11

Jag har märkt att jag har en "tuff månad"..vad gäller allt. Känner mig irriterad och på gränsen till arg nästan hela tiden. Rastlös, orolig, nervös, stressad..Ja alla dessa känslor som gör att magen klumpar ihop sig!

Erik är på jobb hela dagen och sticker lika fort igen när han väl kommer hem i eftermiddag. Jätte trevligt, verkligen. BLÄH! Och jag är fast här hemma, kan inte lämna hunden och har inte bil ikväll. Får köra ett träningspass hemma eller något för att få tiden att gå.
Märks att jag inte är i toppform, fysiskt eller psykiskt. :(

När jag ändå är igång, vad är det med alla otacksamma människor? Fyfan vad otacksamma ni kan vara!! Man kan inte bara få,få,få. Man måste ge ibland också! Ingen vill ha en självupptagen barnrumpa i sitt liv. Kan vara värt att tänka på?

Nu får jag sätta igång och städa IGEN här hemma. Erik har inte riktigt kopplat att vi är två som bor och bör städa här hemma. Men ska inte tappa hoppet om honom än!!! Kanske kanske :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0