7/6-11

Det har visst blivit en omedveten bloggpaus i fem dagar. Sorry! Jag har verkligen haft fullt upp med allt möjligt!
Men är nog back on track igen nu. ;)

PERSONALFEST IGÅR! Tummarna upp för det, god mat på Mando och trevligt sällskap. Som vanligt gjorde jag, Alice och Arlinda klart för alla att vi var där. Tror inte någon undgår våra plötsliga skratt osv :p
Men trevligt hade vi!

Imorse kom fina Arlinda och Leo med bullar, blev god frukost och Nemo och Leo gick loss under bordet. Rev hela min lägenhet. Nu sover Nemo dock. ;) Alice kom också förbi efter att hon vaknat 3 timmar senare haha! Bara tjejsnack och frukost. Mysigt!! :) Tack tjejer!! Blir en tur ikväll igen när jag kommer och tränar. ;)



Nu slutar Erik om 45 min sen kommer han väl hem förhoppningsvis, jag kan ju inte lämna Limo eftersom han fått en infektion i sitt sår efter kastreringen, ( vi fick en för liten tratt så han kom åt såret hela tiden.) Jag har lite ärenden att ta tag i sen så hoppas han är hemma senast vid fyra.

Har blivit mycket solande i helgen också, kan ju inte låta bli! :D



I söndags hade vi grillfest här hemma med lite gäster. :) Alltid lika god mat, eftersom Erik grillar. ;) Och trevligt sällskap minsann!!

  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0