30/6-11

Snart lunchdags, hem och ta ut hundarna sen slänga i mig mat innan jag ska vara tillbaks på jobb igen.
Har spenderat min morgon med att kolla runt lite på H&Ms sida. Här har varit så lugnt på jobb så har inte haft mycket annat att roa mig med. Beställde hem lite olika saker också faktiskt, en lång och en kort klänning, en vit tunika och ett par shorts med spets längs benen. :) tror det dyraste plagget kostade 129 kr haha. Knappt lönt att ta betalt ju!
Skulle vilja ha en ny bikini i någon fin och rolig färg men hittar inget som jag direkt faller för så får va så så länge iaf. Klarar ju mig med de jag har ändå så!






Haha glömde publicera innan jag åkte ju!! Dummer.
Ni kan tro att vovvarna hade gått loss på en vägg i hallen när jag kom hem!!
Nemo var alldeles vit runt nosen så nog är han skyldig!
Har en trevlig dag framför mig med att leta spackel och färg. INTE vad jag ville!! Får se vad Erik säger, tar det kanske imorgon annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0