29/6-11

Har haft en stressig morgon, massvis med ärenden tyvärr. Men jag hann bli färdig med allt. :)
Sen åkte jag Nathalie och Minna till stranden och åt sallad, jordgubbar och njöt i solen. Blev faktiskt ett dopp i havet också!
Nu jobbar jag hela veckan och helgen så får se om det hinner bli mer sol för min del. Har ju turen som solar gratis på jobb om inget annat. :p

Jag är fortfarande trött efter gårdagen. Fick 3.5 timmes sömn inatt innan Erik väckte mig för jag skulle köra honom till jobb. Hade lovat honom det tidigare så var bara att stiga upp. Så nu känner jag att kroppen fortfarande har lite att ta igen.
Ska upp tidigt imorgon börjar jobbet 06.00 tyvärr. Så nu är det lite tv innan jag ska nanna.
Nattinatti alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0