22/6-11

Woho!! I november lanserare Versace en kollektion hos H&M. Kan man annat än älska detta? jag ska börja spara pengar redan nu!! :D Skämt å sido men jag gillar detta duktigt!

Nu har jag ca tre timmar kvar på jobb sen slutar jag för veckan och är inte tillbaka förrän på måndag. Kan väl hända att jag kommer in för att träna. :)
Just nu hoppas jag mest på att mina vovvar har det bra där hemma. Dom är ju inte vana vid att vara själva på morgonen. Jag eller Erik har alltid varit hemma. Men antar att det är dags för dom att vänja sig nu så successivt som möjligt innan vi båda får fast jobb och är borta hela dagar. Men då funderar jag faktiskt på att hitta någon som iaf kan komma hem 2-3 timmar på dagen och ta ut dom m.m. Eller ev. hitta ett hunddagis? Det är bara så dyrt, speciellt när man har tre stycken. :o
En tanke iaf, så får vi se om den någonsin blir verklighet. :p



Fina Limo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0