22/6-11



Godmorgon!
Ännu en morgon på jobb. :) Rätt skönt att vara här och tjäna pengar istället för att bara sitta hemma eftersom jag ändå alltid är vaken så här tidigt.
Har varit vaken sen 04.00 i morse, var ju tvungen att ta vovvarna på deras morgonpromenad och så blev ju min avklarad samtidigt då! Får se om det blir något gympass idag, har börjat få jätteont i halsen och huvudvärk. Tror det beror på att jag varit så stressad och orolig den senaste tiden att det nu tar ut sin rätt på kroppen. Tyvärr orkar man inte hur mycket som helst. Men efter idag så är jag ledig i fyra dagar. :)
Midsommar är fortfarande oklart dock. :( Tråkigt, men något ska vi nog hitta på. Har planer med fina Alice om det skulle vara så att vi båda står utan något annat. :) Så dagen kan ju inte bli misslyckad helt enkelt.

Och vet ni vad, idag ska det bli fint väder!! Och jag kommer vara först ut i det fina vädret. ;)
Ev. blir det något grillat ikväll med Erik också. Ska se till att jag är lugn och utvilad ikväll och i natt inför morgondagen. Ska på ytterligare en arbetsintervju då! :D Säger inte mer än så nu förrän jag vet mer. Men ni kan iaf få veta att jag känner mig positiv. :)

Frukostdags: Nektarin, ramlösa (mango), koffeintablett (för att vakna till liv). Blir inte mycket, glömde ta med min frukost hemifrån så. :(



Erik köpte nya solglasögon igår, RayBan ;) Som jag avgudar dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0