20/6-11

Äntligen är morgonen över!
Åkte in med Molle till djursjukhuset för att plocka bort dränage och stygn och så fick vi tvättat hans sår ordentligt också. Alla besök på sjukhuset är en utmaning nu för tiden. Molle hatar det och skriker så fort veterinären rör honom. Min lilla stackare. Men vi klarade oss idag. Erik har ju fått sköta det hittills eftersom jag brukar svimma av sånt här. Men idag var det bara att ta sig genom det för Erik jobbar. Jag kan erkänna att jag var yr och skakig ett tag men klarade mig ändå och Molle med! Är faktiskt stolt över oss båda. :) När vi kom hem bädda jag ner Molle i soffan och han sover fortfarande. Det tog på hans krafter idag.
När Molle somnat tog jag mina andra två troll på en lång promenad. Super skönt. :) Och nu sover de också haha!
Nu är det min tur att träna lite. Blir ett tufft magpass idag hade jag tänkt. :)

Och vet ni vad? Ikväll blir det jobb! Känns som det var hundra år sen. Ska faktiskt bli rätt så skönt.
Så jag har ju haft en del att göra idag.

Imorgon öppnar jag med Alice på ÖN och jobbar med henne hela morgonen!! Mys! :D
Sen firar ju jag och älskling ett år också! Jippie! Kommer fira med en mysig middag när Erik kommer från jobb sen kör vi en runda till Lund för lite shopping och fika. Ska bli skönt att umgås bara vi två, för det var längesen. Mycket har hänt dessa veckorna och nu när det äntligen börjar lugna sig så har vi en massa tid att ta igen. Det är så lätt hänt att man glider ifrån varandra annars. :( Och jag tänker minsann inte nöja mig med bara ett år med honom utan jag vill ha en hel livstid! Så det så, nu vet du Erik för jag vet att du läser detta. ;) Din lilla snokare.

Träningsdags nu! Hörs sen igen.


Kommentarer
Postat av: Alice

<3 du å jag imorgon skatt!

2011-06-20 @ 13:18:41
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Arlinda

Jag gillar att läsa detta! positivt och glatt gummanl.Skönt att det börjar ljusna för lilltratten (Molle) tänker på dig och ha en UNDERBAR 1-årsdag! <3

2011-06-21 @ 02:02:24
Postat av: Cassandra

Tack för att ni finns! <3

2011-06-21 @ 07:35:09
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0