14/6-11

Idag blir det ett sent inlägg. Har gjort en massa ärenden, möte etc under förmiddagen sen har jag varit hemma med mina älsklingar och fixat lite i hemmet. Planterat blommor, gjort iordning i badrummet etc :)
Känner mig lite nöjd nu faktiskt, men ännu mer ska fixas imorgon. Har kommit in i en sån period nu märker jag. Vill fixa en massa i lägenheten. Har lagt det på hyllan ett tag men suget har verkligen kommit tillbaka nu!!

Var på stand-up på ribersborg ikväll. Özz Nujen bl.a. var där. :) Trevlig kväll helt enkelt.

Hade tänkt ut och springa när jag vaknar också imorgon. Ensam blir det då. :)

Molle mår bra, hyfsat iaf. Han kan gå och dricker lite också. Så hoppas på ännu mer framsteg imorgon. :)
Nu ska vi nanna här hemma!!!

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Alice

Skönt att höra att han är på bättringsväg den lille snutten!

2011-06-15 @ 07:18:19
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0