13/6-11

Godmorgon allihopa!

Vilken helg!!
Fullt upp som vanligt men denna gången enbart av massa roligt! Syrrans student i fredags, mys i stan i lördags med Erik och Malous möhippa igår!!

Vi började söndagsmorgonen med frukost inne hos Linn. Efter det körde vi ut till Ystad saltsjöbad där vi hade bokat in två behandlingar till Malou. Under tiden gick vi andra längs stranden och satte oss och åt lunch precis vid havet. Super fint!
När Malou var färdig åkte vi tillbaka till Malmö där Linn väntade med glass och frukt och så klart skumpa! Man får inte glömma att skåla för vår brud ju! ;) Det blev en massa tjejsnack och ännu mer skratt. Jag tror hela dagen bestod av mest skratt. Men så blir det med härliga tjejer. :) Framåt kvällen hade vi bokat bord på Mello Yello på Lilla torg. Det blev middag, drinkar och efterrätter och ännu mer skratt! Jag hoppas vår brud är nöjd och att hon nu känner sig ännu mer fokuserad på sitt bröllop för nu är det inte långt kvar, drygt 8 veckor. Och tiden går fort!

Nu ligger jag i sängen med hundarna men får väl gå upp. Tänkte starta min måndag med en grym powerwalk! Tar med hundarna eller ja en av dom iaf. :) Svårt at powerwalka med tre stycken hahaha.

By the way! Fyller 21 om bara 6 dagar nu! Woho! Så nu ser jag fram emot nästa helg redan, får väl fira mig den 18e dock eftersom min riktiga födelsedag är en söndag. Och den dagen sparar jag till min älskling och familjen. :)

Dags att vara duktig nu! Skriver sen igen!!



Jag och min älskade lillasyster Malva på vår syster Nattis student!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0