13/6-11

Nu är vi hemma igen. Stackars Molle.
Under operationen fick de dränera alla sår, sy ihop en muskel som blivit sönderbiten och sedan sy ihop såren. Hela magen och bröstkorgen är sydd och omplåstrad. Nu sover han med filt ute i soffan med Erik. Tycker han ska ha lugn o ro, vilket han inte får inne i sängen med de andra vovvarna.
Som tur är kommer Erik vara ledig  resten av veckan så att vi kan ta hand om allt. De andra två vill ju vara nära men får inte, samtidigt som de behöver sin uppmärksamhet och motion etc. Så nu får vi jobba i skift med våra små djur. Har försökt hitta någon som kan ta valparna 1-2 dagar men svårt att få tag på någon så här sent. Oavsett så får vi lösa det på något sätt.
Känner mig verkligen nere nu, mycket går så fel så det lilla lilla som går rätt märks knappt. Allt det negativa tär verkligen på mig och Erik också börjar jag märka nu. Men någon gång vänder det väl? Frågan är bara när....

Nu ska jag försöka sova, vila iaf. Jag är hungrig som en häst för jag hann inte äta eftersom vi fick åka in. Och somna hungrig är ingen höjdare men finns inget annat alternativ nu tyvärr. :(

Nu vet ni vad som hänt med Molle iaf, jag uppdaterar med jämna mellanrum när något nytt händer. Dom flesta av er kunde säkert inte bry sig mindre, men jag vet att där finns några av er som verkligen bryr sig. Och det är er dessa inläggen riktar sig till också.



Molle med sin leksak, (som dock är död och slängd numera).

Kommentarer
Postat av: Alice

Aw lille söte Molle! Hoppas han återhämtar sig snart! Å jag känner på mig att allt kommer vända för dig snart sötnos! Bit ihop och försök stå ut ett tag till, när du inte orkar finns vi för dig <3

2011-06-14 @ 11:47:00
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0