11/6-11

Bläh, ryggont! :( Erik får massera mig sen.
Nu har vi varit och hämtat min Iphone4 och sen handlat lite till hemmet och lite till oss själva. :)
Blev en fläkt till hemmet, en mopp (hi-tech skit) :p 1300 kr haha.
Tog mig hem till mamma och Nattis också eftersom vi ändå var vid triangeln. Vi öppnade alla presenter efter igår, och vad kan jag säga? Jag vill också ta studenten igen!! Lite avis är man allt.

Jag är fortfarande bakis :( Orkar nog inte ens ta mig till stranden, men det tar emot för jag hatar att vara inomhus. Men kroppen vill inte tyvärr.



Nattis student

Tyvärr vill inte min telefon överföra fler bilder för tillfället så försöker igen senare!!

Kommentarer
Postat av: Alice

Så god tårtan ser ut!!

2011-06-12 @ 14:36:09
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0