9/7-11

Godmorgon/god förmiddag allihopa!!

Jag skulle INTE komma till jobb idag, men jo det blev så ändå. Kan väl inte hålla mig borta helt enkelt. Erik ville träna men ville inte åka hit ensam så jag körde hit med honom och står nu och underhåller Alice så gott det går. har på mig min nya sommarklänning från ONLY och den blåser med jämna mellanrum (när fläkten är riktad mot mig) så då ser jag bara höggravid ut. :p

Så fort Erik är klar ska vi köra och handla present till Arlinda :) Sen hem och packa ner lite saker, ska ju sova hos henne inatt. :) Blir först restaurangbesök med alla våra vänner, sen tjejkväll med övernattning. Har lovat att hjälpa snuttan att baka idag också. :p Vet inte varför hon ber mig om hjälp som är sämst av hela den mänskliga befolkningen på att baka....menmen..Hon kommer förstå senare att det var ett misstag. ;) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0