4/7-11

Så trött jag är!
Om ni undrar varför jag inte uppdaterat idag så är det för att jag varit på mitt nya jobb hela dagen! Har haft fullt upp. :)
Blir samma imorgon, sen är det friskis som gäller resten av veckan.

Älskling hämta mig på jobb sen körde vi hem och då hade han städat och lagat lax med potatis. gulligt :)
Köpte en jättefin tröja till honom också idag!! en vit ralph lauren, köpte även ett nytt överkast till sängen. :)

Nu tittar vi på criminal minds innan det är läggdags. Får uppdatera mer imorgon.

Nattinatti

tydligen vill inte min blogg publicera bilder nu :(

Kommentarer
Postat av: Alice

Hoppas det går bra på jobb idag gumman! <3

2011-07-05 @ 11:54:27
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0