3/7-11

Godmorgon alla!
Vi börjar med det viktigaste! Jag vägde mig i morse och tänka sig jag har gått ner 2 kg. :) Eller ja 1.8 för att vara exakt. Och detta enbart efter att äta nyttigt och ett enda träningspass denna veckan (har ju varit förkyld).
Beror nog mycket på värmen också, jag struntar i vad det är jag är lycklig oavsett haha.



Igår blev det en helkväll hemma hos Christin som bor Lååååångt ifrån civilisationen. ;) Men herregud vilket hus! Jag blev riktigt impad. Super fint hem. Vi grillade pizza på sten. :) Sen blev det god efterrätt och ännu trevligare sällskap. Alla mina gamla arbetskollegor från Johanneslust och framförallt mina vänner. :)
Sa det till Erik på vägen hem igår, hur arg jag än kan vara på friskis ibland så kommer jag aldrig ångra att jag har arbetat här. Jag har verkligen fått så många nya vänner här. Som har gett mig väldigt mycket.

Nu är jag på jobb iaf, som vanligt haha. Jobbar mellan 8.30-18.30 idag. Sjukt trist, men vad gör man. Får ta mig genom det bara. Jobbar med Linda idag också. :) Har bara varit vi tjejer hela helgen!
Nu ska vi äta bullar så att man överlever dagen!
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0