31/7-11

Nu har Linda lämnat mig ensam här på jobb. :( Fy vad det är tråkigt att jobba ensam. Vi har haft våra pass och nu är här så gott som tomt på anläggningen. Jag har iaf sett till att ha lite att göra nu, städa, tvätta osv. Har redan städat i receptionen, men finns alltid något att göra utanför också. ;)
Det är fint väder ute, eller ja solen tittar fram litegrann iaf. Så jag förstår alla er som hellre passar på att njuta av vädret. Önskar själv att jag kunde göra er sällskap. Men jag är fast på friskis fram till halv 7 ikväll.
Det positiva med att jobba helg är att jag får komma hem till ett dukat bord. :) Det gillar vi! Köttfärsgratäng blir det har jag hört också!
Måste verkligen sortera ut mina kläder idag med!!! Gjorde ju aldrig det igår som jag lovat mig själv! :(

Efter det blir jag nog en riktig soffpotatis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0