20/7-11

Godmorgon!

Nu har jag suttit på jobb i över en timme och här är verkligen dött! Överdriver inte när jag säger att här varit 7 pers. Är det verkligen lönt att vi öppnar så här tidigt för 7 personer? Seriöst, det kostar massvis bara att öppna upp anläggningen osv. Det kan ju inte gå runt, inte konstigt att Friskis behöver spara pengar. Tyvärr sparar ni på fel saker! När ni nu ska inse det vet jag inte.
Trots att det inte varit folk här idag så har jag ändå lyckats skämma ut mig! Hann inte fixa med håret i morse så fick göra det på jobb. Jag hann platta det, tupera osv men jag hann ju så klart inte styla tuperingen så jag hade hår åt alla håll när en motionär självklart ville ha hjälp.. Ja snacka om hårresande...

Nu är det äntligen dags för min blogg att designas! Och det är tack vare fina Susanne! Vilken ängel som lovat att hjälpa mig. :) Ni får hålla ögonen öppna allihopa. ;)

Jag och Erik midsommar 2010.

Nu blir det en liten frukost! Hungrig som ett djur! :o




Sen vill jag också passa på att yttra mig om mina åsikter ang. tele2! Fyfan vilket kasst företag. Jag har bara haft problem sedan dag 1. De ger mig en telefon som är sönder (helt ny LG telefon), de vill itne häva mitt köp, de ljuger för mig när jag ringer kundtjänst och tvingar mig att betala 700 kr för 1.5 mån som de påstår att jag använt abonnemanget. Jag förstår varför de bara har återförsäljare i landet. Det hade nämligen itne funnits några anställda om de hade haft egna butiker. Med tanke på hur mycket de lurar folk så hade någon förr eller senare tagit ut sin ilska på dem. Ni måste känna er allt bra säkra bakom era telefoner eller? Ett tips till er är att börja visa lite engagemang, skicka HELA saker och för helvete se till att ni har anställda som kan sina saker! Sen kan ni alltid bättra på er trevlighet. Jag vet att det inte bara är jag som tycker illa om tele2, har hört detta från många andra. Ja jag skulle kunna fortsätta i evigheter, men det är inte värt det. Tycker bara det är skönt att bli av med dom! Så alla ni som funderat på att skaffa tele2, AVSTÅ. Verkligen, för er egen skull. Det är verkligen inte värt det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

inget fel med tele2 som abonnemang. är helnöjd med mitt tele2 netto. billigt är det också.

2011-07-20 @ 10:45:46
Postat av: Cassandra

Ingen regel utan undantag

2011-07-21 @ 08:48:03
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Cassandra,



Tråkigt att se att du är missnöjd med ditt abonnemang hos oss. Om telefonen är köpt via en butik eller en separat återförsäljare är det återförsäljaren som har hand om alla frågor om reklamation av hårdvara då telefonen inte kommer från vårt lager. Du får jättegärna mejla mig så kan jag ta en titt på ditt ärende.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-07-21 @ 19:47:09
Postat av: cassandra

Hej Cecilia, jag har redan kontaktat er kundtjänst och efter många om och men har det hela löst sig. Tråkigt nog skulle det ta mig 1.5 månad bara. Mycket pga att jag har fått felaktig information av både er återförsäljare och även någon av era medarbetare på kundtjänst hos tele2. Som sagt så är det löst nu. Men det är svårt att låta bli att bli irriterad när man får betala för 2 extra fakturor som man skulle slippa.



MVH

Cassandra

2011-07-22 @ 15:47:47
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0