12/7-11

Jag har gjort det!
Jag har bokat tid hos frisören kl 10.00 på torsdag...då åker allt hår och jag har bestämt mig för frisyren jag visa i förra inlägget. (ni får tycka vad ni vill) :p

Jag har alltså inte klippt mig på ca 5 år, bara så ni vet. Ni kan tro att jag är nervös redan nu!! Men fick ett bra pris, 380 kr. På NYANC, meddelar er senare om jag är nöjd eller ej. :) Men har varit där inne förr och köpt produkter och även byggt på mina naglar och de är super trevliga, så hoppas de är lika duktiga på att klippa haha.
Han ville iaf ta emot min bokning halv 7 fast dom hade stängt så det är väl alltid bra service? Jag tycker iaf :) Gillar starkt när man blir väl bemött, för det händer inte alltför ofta!  Nu åker löshåret imorgon (Erik hjälper mig) och sen får vi se hur länge jag klarar mig utan...Till hösten skulle väl jag själv tippa på haha.

Drygt två timmar kvar på jobb nu, sen hem!! Ska upp tidigt imorgon (träna vid halv 7 innan jag börjar jobba).
Gäller att vara flitig minsann!
Då blir det axlar och bröst, ev lite löpning på bandet också. :) Får se hur mycket jag orkar och hinner. Ska ju hinna med en liten frukost med Arlinda också innan. :) Har iaf bil så förflyttar mig snabbt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0