27/2-11

Har haft en väldigt seg och mysig helg. Blev en runda på lilla torg i fredags med Erik, Christin, Nathalie och Minna.
Då vi kom "15 min försent" enligt vaktens tycke till la grappa så fick vi gå till fridays och sedan till gökboet över gatan. :)
Lördag började med frukost på jobb och avslutades med en tidig sömn!!!

Söndagen:

morgonpromenad med hundarna
träning på gymmet
stan (fixa byxor till erik)
mys hemma hos mamma med valparna
middag hos pappa och malou och malva

Fick köpa ett underset idag på stadium, är så kallt när man är ute och går så nu införskaffade jag mig ett sådant!
På tiden ;) Så slipper Erik höra mig klaga på att jag jämnt fryser.

Dags för film sen nattpromenad sen sängen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0