Ny dag..

..nya tag?! Jo, det var det jag lovade mig själv igår. Men nu när dagen är här så är jag ju så klart sugen på att skjuta lite på det! "Gud" förbjude om man någonsin vore nöjd?

Jag har fullt upp på jobb idag, massvis som ska göras, men sen ska jag ju vara här i x-antal timmar idag också så det ska nog inte vara några större problem att hitta tid till allt. Bl.a. så borde jag ordna upp lite i barnrummet, vilket jag gjorde igår men det är tydligen dags idag igen. Det är svårt för vissa att städa efter sig.

Jag vill dock inte gå in i det rummet ensam efter morgonens trevliga incident! Ni kanske inte visste det, men jag är en av dem som tror på andar, spöken eller vad ni nu väljer att kalla det. Det var kanske egentligen inget konstigt som hände, men då jag redan vet vad andra varit med om på anläggningen så blev jag ju livrädd ändå! Jag skyller allt på Alice och Arlinda som berättat för mig! När jag öppnar på Ön så brukar jag alltid kolla in i barnrummet så där är städat etc, och givetvis så gjorde jag ju det nu i morse också. Skillnaden var att så fort jag öppnade dörren så ser jag hur ett flertal saker faller ner på golvet, bl.a. ett ventillock, en dvd, pennor och allt låg på olika hyllor och till och med på ett bord. Nu tycker ni bara att jag är dum och barnslig som reagerar men jag lovar er att det var det mest obehagliga jag varit med om på länge. Jag fick en stark känsla av att jag störde något/någon när jag öppnade den dörren. Jag vet som sagt inte om jag hade känt så här ifall jag inte redan vetat om att det "spökar" på anläggningen men nu vet jag det! Jag håller mig därifrån tills min kollega kommit in och börjat arbeta och när det är ljust ute! Jag må vara en fegis enligt många just nu men det struntar jag i för jag har stor respekt för sånt här och utmanar inget i onödan.

Nu när det var avklarat så vill jag önska er en härlig torsdag!



Bilden är tagen från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0