Nytt från H&M

Fick hem en katalog från H&M igår och hittade hur mycket underbart som helst! Men behöver inte överdriva med shoppingen så här på morgonen! ;) Beställde ju mina skor igår också så jag får hålla lite i mina pengar tror jag.
Här kommer bild på det jag köpte iaf!

 

Ja, jag är medveten om att det är en "mamma-blus" men jag tyckte den var så fin så det struntar jag faktiskt i! Tror den blir rätt snygg på även om jag inte har en gravid mage! I värsta fall får jag sy in den i sidorna? Men tror jag faktiskt inte kommer behövas. :)

 

 

Underbara pälskrage!! Har hur många som helst hemma, men ingen vit/grå så det fick jag ju givetvis också beställa hem haha. Det enda som fattas nu är en vinterjacka sen är jag klädd för höst/vinter. Skinnhandskar har jag sen tidigare så. :) Och mössa om jag skulle få för mig att använda det. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0