25/8-11

Det förra inlägget var bara något jag skulle skrivit igår men orkade aldrig. :p
Sen tyckte jag de tvar rätt roligt så var ändå tvungen att skriva det idag haha. Vad vi människor kan komma på alltså.

Ikväll efter jobb ska jag och Erik åka en runda till Burlöv Center, har en klänning jag ev måste byta :( Tycker verkligen om den men den satt ändå inte som den skulle. För stor i axlar och runt midjan, men när jag prova en mindre stl så blev den för liten. Aja, modellen är väl bara inte gjord för mig helt enkelt.
Jag har fått tid hos frisören imorgon efter jobb med. :) Har inte helt bestämt mig för vad jag ska göra än men något roligt blir det! :) Bild kommer när det är klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0