17/8-11

Jaha, på jobb igen då eller ja sen 16.30.

Fick gjort mina ärenden också innan jobb.
Tyvärr mår jag kasst nu med, lite halvfebrig, kallsvettis osv. Men det är bara att köra på för INGEN annan vill ställa upp och jobba. Inte imorgon heller. Det är faktiskt så att jag blir lagom irriterad. Jag ställer upp hela tiden, men när jag är i nöd då kan ingen ställa upp för mig.
Känner ingen större mening med att själv ställa upp mer. Varför ska jag vara så snäll mot andra, men så dum mot mig själv? Jag tjänar ju ändå absolut ingenting på det. Nu får det vara nog. Jag har självklart förståelse för de som redan arbetar själva. Det säger ju sig självt. Men de som bara säger att de inte pallar? Ja men hallå! Tror ni jag pallar varje gång? Nej jag gör det för att man ställer upp, men det kräver att man får något tillbaka någon gång också!
Kände att jag behövde få det ur mig. Bättre på bloggen än på jobb. Inte så där värst trevligt mot våra motionärer! Som faktiskt har varit goa och glada mot mig hela eftermiddagen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0