16/8-11

Nu har dom äntligen ringt från djursjukhuset.
Vet inte om det är bra eller dåligt, men de hittade inget på varken röntgenbilderna eller proverna.
Det återstår att se. Veterinären ville att vi skulle komma in igen och göra ett ultraljud och ett avföringsprov. Så får ringa dit imorgon och boka tid etc.
Skönt att äntligen fått veta iaf, även om jag inte är klokare nu så är det åtminstonde bekräftat.
Har drygt 40 min kvar på jobb nu innan hemfärd. Saknar mina vovvar och min säng. Erik hämtar mig idag så får väl prata och hålla handen i bilen på väg hem. :p Sen blir de kramar innan vi somnar!
Vi har knappt tid att umgås så mycket nu. Vi går om varandra på våra jobb och Alice flyttar ju också snart så jag lägger väl ner så mycket tid jag kan på henne också. Blir ju inte att vi kan ses lika ofta sen så. :(
Stort grattis till dig gumman iaf för att du äntligen fått lägenhet! På tiden! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0