30/4-11

Valborg! :) Har haft en mysig dag. Fick sova länge, Erik fixade med hundarna. Brukar vakna vid halv 7 men sov till halv 10 idag. :)
Det blev en tur till stranden, OBS i min nya klänning från CK!!



Fick åka till apoteket idag också. Inhandla allergitabletter. Har förmodligen fått någon allergi mot mina hundar (är inte garanterat) men måste kolla upp det. Får utslag på kroppen som kliar så fort jag är hemma eller nära dem, men så fort jag lämnar hemmet så dröjer det inte många minuter innan utslagen lägger sig igen. :( Får se om dessa tabletterna hjälper, vill verkligen inte göra mig av med mina älsklingar. Det är definitivt sista utvägen. 


Ikväll blev det grillat hos Nathalie och Patrik, med Minna. God mat, vänner och lite dricka + daimtårta = kan aldrig bli fel. :) Var lite kallt att sitta ute bara när solen försvann men men.

Kvällens outfit:



Lite andra bilder från kvällen, blev inte många lyckade. :p



        

Vad ska du göra utan din telefon Erik? :/



Nu ska jag nanna!! Jobb imorgon. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0