21/4-11

Onsdag: I onsdags åkte jag och Erik och Molle hem till Eriks mormor. Blev fika och lek med Molle ute i solen i trädgården. Vi passade även på att tvätta bilen. Och den blev skinande :) Vi har ju bara haft den en vecka, men en vit bil blir lätt smutsig och vi vill hålla den så ren vi kan hela tiden. :) När vi kom hem igen till valparna så blev det 1.5 timmes powerwalk ner till stranden. Trodde faktiskt att dom skulle bada när vi släppte dom lösa där, men dom gjorde allt för att hålla sig borta från havet haha. Mesar. ;)
Och min efterlängtade telefon levererades igår också, på tiden. Väntat fem dagar! :p Älskar den, men det är lite ovant eftersom jag är van vid samsung och ska nu vänja mig vid en LG. Men får väl ge det någon dag. :)

Torsdag: Imorse åkte Erik och Molle till Småland, bara över dagen dock. Men nu när jag är ensam hemma passar jag på att städa lite här hemma. Inte lönt när Erik är hemma för han bara lyckas skräpa ner igen. Så nu kan jag kanske ha det fint här hemma iaf idag?
Ska träffa mamma i stan vid halv 12 för lite lunch. Är så sugen på subway så blir nog en sub med kyckling. :)
Äter bara 1500 kcal/dag nu (6 veckor) med kombinerad träning för att gå ner ca 1-1.5 kg/vecka. Första dagen i måndags så ni får vänta med lite resultat-uppdatering. Iaf, så innehåller en stor sub med kyckling ca 700 kcal och min frukost innehöll 175 kcal. Så får se vad jag kan hitta på för mat idag. :o

Nu ska jag göra mig iordning sen ut med hundarna innan det är dags att köra!!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Äntligen har jag tagit mig lite tid att läsa din blogg =) Kul läsning! =)

2011-04-21 @ 11:21:45
URL: http://inspirerad-by-sus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0