12/4-11

Hur fan tänker man när man ringer någon halv 5 på morgonen en tisdag?! Tänker man överhuvudtaget? Jag kunde inte somna om och var bara irriterad över att ha blivit väckt av "dolt nummer". Seriöst? Har du mage nog att ringa mig så sent/tidigt (välj själv) så kan du åtminstonde se till att ha kulor nog till att visa ditt riktiga nummer. Detta har pågått för länge nu, någon som ringer mig på dagarna, kvällarna, och nu till och med nätterna med dolt nummer och när jag svarar så får jag inget svar. Bara någon som sitter bakom andra linjen och lyssnar. Äckel.
Människor är så fega nu, ingen vågar stå upp för någon inte ens sig själva. Är det modernt att vara egoistisk och självupptagen nu för tiden eller? Ni som tar åt er, ni vet vad jag pratar om när ni själva hamnar i en situation där ni behöver hjälp. Kan bara hoppas att ni själva står ensamma då så ni kanske lär er något.

Fick aldrig hämta min bil igår, blir idag istället. Hoppas jag hinner få det gjort innan jag ska jobba. Ska ju hinna träna och sola också. Blir 40 min på crosstrainer och axlar och rygg uppe på gymmet.



Dags att göra sig iordning så gott det går då, (inför träning). Med andra ord klä på sig och slänga ihop håret i en svans haha :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0