11/4-11

Oj, det var längesen jag skrev. Längre än jag trodde faktiskt! Har haft så mycket annat att göra nu dessa veckorna. Behövde få ordning på en del saker och det känns väl OK nu.
Är så himla irriterad över min arbetssituation. Trivs verkligen med mitt jobb och allt, men fy vad dåligt allting sköts! Tänker inte hänga ut någon här, inte för att jag inte vill. Utan för att jag är mer människa än så.
När jag löst allt kommer det kanske fram, då har jag inte något att förlora. ;)

Idag kommer min nya bil förhoppningsvis (ja jag har köpt ny bil).
Bild kommer när jag fått hem den. :)

Har varit ute och gått och även hunnit få i mig frukost + beställt lite nya kläder inför sommaren.

 Bl.a. denna kofta från Esprit 599kr

 Klänning från Tutti Frutti 199kr
Tre ringar från PIECES 79kr
Väst från H&M rea 49.90kr
Kavaj från H&M 299kr

Köpt lite annat också, men får räcka med bilder nu. :p

Träning nu!!! Jobb ikväll :(
Och sen massa pussar och kramar med Erik så fort jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0