11/4-11

Har haft konstant huvudvärk i tre dagar nu! Det är så jobbigt, allting blir långvarigt och jobbigt och jag är bara irriterad. :( Jobbar i tre timmar till, iofs en halvtimmes rast, springer väl upp och solar lite. Känner mig alltid fräschare när jag är brun, är väl inte vit nu heller direkt men ändå. ;)

Beställde ett anti-skall halsband till Molle igår, hoppas det kommer imorgon så vi kan prova det. Har haft lite problem med honom när jag och Erik lämnar hemmet. Han blir så ledsen och ensam så han bara skäller konstant under vissa perioder, speciellt om det rör sig mycket folk utanför lägenheten. Hoppas verkligen detta funkar nu för vill inte lämna bort honom. :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0